Verantwoord en gezond afvallen

Hiermee wil ik jullie een paar korte maar essentiële tips geven waarmee u gezond en verantwoord kunt afvallen. Wil jij gezond afvallen? Lees dan onderstaande tips goed door en wellicht helpt het u om gezonder te leven!

5 tips om gezond af te vallen

1 )Elke morgen ontbijten — Eet daarbij vooral volkorenbrood en vergeet een stuk fruit niet!

2) Niet 3 keer maar meerdere keren per dag eten — Hiermee valt uw spijsvertering niet stil en blijft  ze actief werken, waardoor ze meer calorieën zal verbranden.

3) Genoeg water drinken — Simpel gezegd, water haalt al de vuile stoffen uit u lichaam!

4) Zorg voor voldoende lichaamsbeweging — kort gezegd, hiermee zal uw stofwisseling in uw lichaam beter functioneren waardoor het proces van afvallen zal gestimuleerd worden.

5) Houd vol!

Gezond afvallen, nog meer tips!

Meestal kan het ook zijn dat je de energie niet vindt om met deze tips te beginnen en ze dan nog vol te houden ook. Hieronder zal ik een paar kleine tips neerschrijven die een grote waarde hebben. Probeer ze te vertrouwen en toe te passen, want als je erin gelooft werken ze gegarandeerd!

6) Hoe meer energie je geeft aan iets, hoe meer je ervoor terug zal  krijgen! Hiermee bedoel ik als je energie zal geven om energie te krijgen dan krijg je het zeker terug! Letterlijk: als je meer gaat lopen of sporten dan gaat jouw hart letterlijk het bloed door je lichaam pompen waardoor uw lichaam meer energie krijgt!

7) Koolhydraten. Er zijn simpele en complexe koolhydraten. Daaruit kan je afleiden of het goede of slechte koolhydraten zijn. Gebruik koolhydraten met een lage glycemische index (gi). Wat wil dit nu concreet zeggen? Koolhydraten met een hoge glycemische index (gi) werken zeer snel maar niet lang, waardoor u mogelijk van die vervelende hongersbuien kan krijgen, waardoor u eet met gevolg dat er een onstabiliteit ontstaat in uw lichaam en je energietekort zal hebben. Daarom raden wij u aan koolhydraten te nemen met een lage glycemische index (gi). Deze werken niet onmiddellijk, maar ze werken constant met dezelfde intensiteit waardoor uw honger stabiel zal zijn en zal blijven en uw energie ook. Voorbeelden van goede koolhydraten zijn: volkorenbrood, noten, ontbijtgranen, groenten en fruit.

8) Deze tip kun je zowat over al bij plaatsen dus verdere uitleg moet er niet meer over gegeven worden: drink voldoende water!

Comments are closed.